Artikel - Page 2 of 5 - BRC.my

Hidup jahanam dengan tabiat buruk? Ini ayat jampi untuk ubah!

Pernah tak kita rasa hidup kita boleh jahanam disebabkan tabiat buruk yang kita ada?

Tabiat buruk ni contoh macam:
❌ Melayan Facebook berjam-jam
❌ Suka bertangguh kerja
❌ Tengok TV (atau Youtube) berjam-jam

Masa boleh habis gitu je.

Takda hasil pun. Masa terbuang. Kerja tertangguh. Tidur dalam keadaan stress dan rasa ‘kosong’.

“Apa aku buat sebenarnya ni dalam hidup?”

KLIK SINI UNTUK BACA »
Rahsia iklan copywriting

9 rahsia copywriting sampai boleh jual kapal terbang!

Ramai orang cakap dia ada masalah nak buat copywriting.

“Tak pandai la…”

“Susah la…”

Bukan sebab kita tak tahu macamana nak buat copywriting. Kita tahu.

Cuma kita buntu macam mana nak bagi iklan yang kita buat tu betul-betul berkesan buat orang beli apa yang kita jual.

Jom belajar prinsip copywriting dari mamat yang punya power tulis iklan sampai boleh jual kapal terbang!

KLIK SINI UNTUK BACA »

BRC.my | Made with ❤️ in Putrajaya | hai @brc.my | Privacy policy