Home » Panduan Iklan Jawatan Kosong

Tak tahu cara buat iklan jawatan kosong?

Selalu buat iklan kerja kosong tapi tak berjaya dapatkan banyak permohonan yang berkualiti?


Salam. Hai.

Adakah anda ada masalah selalu buntu cara untuk cari pekerja baru?

Adakah selama ini anda bergantung kepada nasib je masa buat iklan jawatan kosong? Kalau dapat, dapat. Kalau tak dapat, buat lagi. Gitu ke?

Teruskan baca ye…

 

Kami di BRC sentiasa KONSISTEN buat iklan jawatan kosong untuk mencari pekerja bagi pihak klien-klien kami. 

Anda mungkin buat kerja mencari pekerja ni sekali-sekala. Kami buat SETIAP HARI.

Jadi…

Ada beberapa benda yang kami boleh share dengan anda berkaitan cara-cara buat iklan jawatan kosong yang berkesan.

Anda boleh dapatkan semuanya dalam…

 

 

Apa benda ini?

Benda ini ialah Panduan Iklan Jawatan Kosong.

Ia produk latihan yang dikeluarkan oleh BRC.

Ia datang dalam bentuk VIDEO dan PDF secara online. TAK PAYAH tunggu abang posmen depan rumah ye.

 

Apa yang anda akan belajar daripada benda ini?

🔥 [VIDEO] 5 LANGKAH PERSEDIAAN SEBELUM AMBIL PEKERJA
Kenapa gagal dapat pekerja bagus? Sebab kita gagal buat persediaan yang betul. Video ini beritahu apa persediaan patut buat SEBELUM kita mula urusan ambil pekerja. Kalau tak buat, memang dari awal dah ke laut!

🔥 [VIDEO] 3 PERKARA PERLU TAHU SEBELUM BUAT IKLAN JAWATAN KOSONG
Dah buat persediaan, nak buat iklan jawatan kosong kan? Ha, video ini ajar apa benda yang kita kena tahu tentang iklan jawatan kosong. Barulah boleh buat iklan yang panggil calon-calon yang bagus dan TOLAK siap-siap calon yang tak bagus.

🔥 [VIDEO] KESILAPAN YANG BIASA DIBUAT DALAM IKLAN JAWATAN KOSONG
Kenapa iklan jawatan kosong tak menarik? Apa yang buatkan pencari kerja pandang sepi je iklan kita? Video ini akan ajar anda kesilapan yang biasa dibuat dalam iklan-iklan jawatan kosong. Kami tunjuk contoh yang direct kami ambil daripada iklan-iklan jawatan kosong yang kami jumpa.

🔥 [VIDEO] 6 KOMPONEN YANG WAJIB ADA DALAM IKLAN JAWATAN KOSONG UNTUK MENARIK CALON YANG BERKUALITI
Tak cantik kalau iklan jawatan kita tak cukup sifat kan? Dalam video ini, kami kongsikan ENAM KOMPONEN yang patut ada dalam iklan jawatan dan FUNGSI setiap satu komponen ini.

🔥 [PDF] CONTOH IKLAN JAWATAN KOSONG
Kami dah ajar dalam video, ini siap bagi contoh-contoh iklan jawatan kosong supaya anda dapat idea jelas, tak blur-blur lagi dah!

🔥 [PDF] TEMPLATE IKLAN JAWATAN KOSONG
Blur lagi? Takpe. Kali ini ada template iklan jawatan kosong. Anda ikut sahaja, isi tempat kosong… Insya-Allah siap iklan jawatan kosong anda lengkap dengan semua ciri-ciri yang diperlukan.

🔥 [PDF] SENARAI TEMPAT UNTUK BUAT IKLAN JAWATAN KOSONG
Dah siap iklan, tapi tak tahu mana mahu letak? Kami senaraikan beberapa tempat utama yang kami guna untuk letak iklan jawatan kosong. Alhamdulillah, setakat ini tidak pernah mengecewakan.

 

Siapa yang patut dapatkan benda ini?

  • Orang yang mahu buat iklan jawatan kosong yang cukup sifat untuk menarik perhatian calon pekerja yang berkualiti
  • Orang yang sudah FED UP buat iklan jawatan tapi tak terima permohonan

 

Siapa yang TAK patut dapatkan benda ini?

  • Orang yang suka bazir masa mencuba-cuba buat iklan jawatan kosong tapi tak dapat pun permohonan yang ditunggu-tunggu
  • Orang yang kedekut — lagi suka buat ikut kepala sendiri daripada nak melabur sikit mencari ilmu cara buat iklan jawatan kosong yang bagus

 

BERAPA nilai benda ini pada anda?

Cuba kira…

1. Berapa jam masa anda terbazir mencuba-cuba buat iklan jawatan kosong yang tak cukup sifat?

2. Berapa jam masa anda boleh jimat kerana dapat permohonan yang telah bertapis hasil daripada persediaan yang cukup dan iklan jawatan yang bagus?

3. Apa impak pada perkembangan bisnes anda apabila anda boleh dapat permohonan jawatan yang mencukupi untuk SUPPORT bisnes anda?

 

BERAPA harga benda ini?

Agak-agak berapa harga?

Ada 4 video.

Ada 3 PDF.

Dan semua ini untuk perkembangan bisnes anda. Mesti sanggup melabur kan?

 

Cuba bandingkan dengan:

1. Produk digital lain yang ada di pasaran

2. NILAI yang anda akan dapat daripada benda ini

 

Mesti anda menangis keinsafan melihat harga benda ini.

😭 😭 😭

Harganya RM30 sahaja.

😭 😭 😭

 

Dapatkan SEGERA hari ini.

 

Benda ini ada jaminan ke?

Ada dua jaminan:

1. Kami jamin ia TIDAK BERKESAN jika anda tidak belajar betul-betul dan buat.

2. Jika anda rasa ia ilmunya TIDAK MEMBANTU SIKIT PUN untuk buat iklan jawatan kosong dan anda rasa TIDAK BERNILAI LANGSUNG isinya… Kami akan pulangkan duit anda 2 kali ganda.

 

TIADA RISIKO pun pada anda.

Maka cepatlah bertindak!

Tawaran ini akan ditutup apabila cukup kuota!

 

Macam mana untuk dapatkan benda ini?

KLIK SAJA butang di bawah…

KLIK SINI untuk dapatkan!