Home » Artikel

Rahsia iklan copywriting

9 rahsia copywriting sampai boleh jual kapal terbang!

Ramai orang cakap dia ada masalah nak buat copywriting.

"Tak pandai la..."

"Susah la..."

Bukan sebab kita tak tahu macamana nak buat copywriting. Kita tahu.

Cuma kita buntu macam mana nak bagi iklan yang kita buat tu betul-betul berkesan buat orang beli apa yang kita jual.

Jom belajar prinsip copywriting dari mamat yang punya power tulis iklan sampai boleh jual kapal terbang!

KLIK SINI untuk teruskan membaca...

Ini silap yang anda buat dalam menetapkan harga jualan

Nak jual mahal, TAKUT!

Jual murah pula, untung ciput, kadang tak untung langsung!

Ini masalah biasa kita dengar betul tak?

Dalam artikel ni, kita tengok dulu apa kesilapan yang kita buat dalam menetapkan harga jualan.

Kalau ada benda tak faham atau macam TAK BOLEH TERIMA, ambil masa untuk hadam. Biasalah, bukan senang nak senang. Kita dah terbiasa cara biasa.

Kita kena BUKA MATA untuk tengok dari sudut pandang yang baru supaya kita boleh berkembang dan keluar dari tempurung kita.

KLIK SINI untuk teruskan membaca...

Makin banyak produk, makin rugi! Kenapa?

1. Dalam apa jua kerja kita, satu benda yang kita lupa ialah FOKUS.   2. Banyak tidak semestinya menghasilkan lebih banyak.   3. Case study: Jual 1 produk, jualan sebulan RM50,000. Jual 2 produk pun, jualan sebulan RM50,000. Jual 3 produk pun, jualan sebulan RM50,000.   4. Apa yang berlaku ialah penambahan produk tidak membawa …

KLIK SINI untuk teruskan membaca...